Het FALK klantenportaal is een feit!

img

Gepubliceerd op

Mooi nieuws voor klanten van FALK. Vanaf begin april kunnen zij gebruikmaken van onze digitale klantomgeving die we Mijn FALK noemen. Mijn FALK is exclusief beschikbaar voor klanten van FALK en ontzorgt hen door op één locatie de benodigde informatie rond het bestelproces beschikbaar te hebben.

Het klantportaal

De afgelopen maanden is er binnen FALK hard gewerkt aan de realisatie van Mijn FALK. Het portaal stelt informatie uit onze orderadministratie op één centrale plaats beschikbaar voor u als klant, en dat heeft veel voordelen:

  • Inzicht in de lopende orders
  • Inzicht in de orderhistorie
  • Handig filter op orders per contactpersoon
  • Orderinformatie digitaal aan te vullen op elk gewenst moment
  • Aantal contactmomenten met FALK per order verlaagd
  • Handige signaalfuncties om informatie aan te leveren
  • Eén centrale plaats voor documentatie van FALK
  • Digitale bestelformulieren voor orders

Samen ontwikkeld

Mijn FALK is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met een aantal klanten. Zij hebben het portaal uitvoerig getest en ons voorzien van feedback. Dit was erg waardevol en heeft ertoe geleid dat het portaal niet alleen een product van FALK is, maar ook gedragen wordt door klanten.

Vervolg Mijn FALK

De eerste geluiden van de gebruikers zijn erg veelbelovend voor het vervolg. Nadat Mijn FALK uitgerold is bij al onze klanten, zal er een ontwikkelagenda opgesteld worden. Hierop worden functionaliteiten geplaatst die we na livegang zullen ontwikkelen. Onze doelstelling is om met Mijn FALK een volledige online omgeving te bouwen waarin klanten al de informatie die zij wensen kunnen inzien.

Meld u hier aan voor Mijn FALK.

Laatste nieuws